Content feed Comments Feed

Citiți si zâmbiți: e-mail

Publicat de Mihai (admin) duminică, 24 iunie 2012

Un soț a plecat in deplasare...



Cand a ajuns la hotel, a decis sa-i scrie un e-mail sotiei dar a gresit o litera din adresa si e-mailul a fost trimis  la o vaduva crestina ce venise tocmai de la capela de unde isi inmormantase sotul.


Văduva citeste e-mailul si lesină! 


În mesaj scria:


Draga mea, am ajuns bine. Probabil te va surprinde sa primesti vesti de la mine pe aceasta cale, dar acum au calculator aici si poti trimite mesaje persoanelor dragi. Doar ce-am ajuns si am verificat ca totul sa fie pregatit pentru venirea ta, saptamana viitoare . Abia astept sa te vad si sper ca aceasta calatorie sa fie la fel de linistita ca a mea. Apropo, nu-ti lua multe haine ca aici e o caldura infernala”.

0 Responses to Citiți si zâmbiți: e-mail

Trimiteți un comentariu

Vizitați și „Atelier de familie”

ICOANA ZILEI:

Calendar Creștin Ortodox (Doxologia)

Postări populare