Content feed Comments Feed

Troparul Sfintei Mucenite Chiriachi, glasul IV

Publicat de Mihai (admin) marți, 7 iulie 2009



"Mieluşeaua Ta lisuse, Sfânta Muceniţă Chiriachi, strigă cu mare glas: pe Tine Mirele meu, te iubesc şi pe Tine căutându-Te mă chinuiesc şi împreună mă răstignesc, şi împreună mă îngrop cu Botezul Tău; şi pătimesc pentru Tine, ca să şi împărăţesc întru Tine; şi mor pentru Tine, ca să şi viez întru Tine; ci ca pre o jertfă fără prihană, primeşte-mă pe mine, ceea ce cu dragoste mă jertfesc Ţie. Pentru rugăciunile ei, ca un milostiv, mântueşte sufletele noastre".


O parte din sfintele sale moaşte se află depuse în Catedrala episcopala "Sfinţii Apostoli Petru şi Pavel” din Huşi, ctitorita de Binecredinciosul Voievod §tefan cel Mare şi Sfânt, în anul 1495.Fie ca rugăciunile Sfintei Muceniţe Chiriachi, sa fie bine primite de către Cel Atotputernic, şi să aducă mângâiere, vindecare de tot felul de boli şi îmbărbătare, în sufletele îndurerate, ale tuturor celor care se roagă ei cu credinţă.

0 Responses to Troparul Sfintei Mucenite Chiriachi, glasul IV

Trimiteți un comentariu

Vizitați și „Atelier de familie”

ICOANA ZILEI:

Calendar Creștin Ortodox (Doxologia)

Postări populare