Content feed Comments Feed

Bebeluş scăpat cu viaţă dintr-un avort!!!

Publicat de Mihai (admin) luni, 21 septembrie 2009


Miracol sau eroare medicală? Aceasta este întrebarea pe care le-a pus-o Camelia Ungureanu medicilor din Botoşani. Femeia de 30 de ani vrea să ştie cum a fost posibil să nască un băieţel perfect sănătos după ce a făcut un avort.

Camelia Ungureanu, din Săveni, a pus pe jar Colegiul Medicilor din Botoşani după ce a demonstrat că a născut un băieţel, deşi în decembrie anul trecut făcuse un avort.

“Aveam deja patru copii, aşa că am vorbit cu soţul şi am hotărât să fac chiuretaj la doctorul Mihail Țurcanu. După intervenţie m-am simţit tot mai rău, iar după sărbătorile de iarnă am început să mă şi îngraş. M-am întors la medic în luna februarie, iar Țurcanu s-a mirat şi el şi mi-a spus că sunt gravidă. Imaginaţi-vă prin ce am trecut din februarie până în iulie, când am născut. În cinci luni am albit şi nu mă rugam decât să fie copilul sănătos”, povesteşte Camelia.

Adrian Paul are acum două luni şi două săptămâni. Este un copil sănătos, voios şi plin de energie, semnele unui adevărat supravieţuitor.

Sursa: Libertatea

0 Responses to Bebeluş scăpat cu viaţă dintr-un avort!!!

Trimiteți un comentariu

Vizitați și „Atelier de familie”

ICOANA ZILEI:

Calendar Creștin Ortodox (Doxologia)

Postări populare