Content feed Comments Feed

Rugăciuni și flori pentru părintele Justin Pârvu (foto + video)

Publicat de Mihai (admin) miercuri, 19 iunie 2013

"Am venit să aduc un ultim omagiu marelui duhovnic Justin Pârvu!". Acestea sunt cuvintele unuia din miile de credincioşi care au venit la Mănăstirea Petru Vodă pentru a-l vedea pentru ultima dată pe părintele Justin Pârvu.

În lăcaşul de închinăciune se păstrează tăcerea în afara sfintelor slujbe. Monahii şi monahiile citesc din Psaltire şi se roagă pentru sufletul părintelui Justin Pârvu. Oamenii trec prin dreptul sicriului, sărută Sfânta Evanghelie şi mâna marelui duhovnic, iar apoi caută un loc pentru a mai zăbovi câteva clipe în preajma celui pe care l-au iubit şi preţuit.

"A fost alături de noi atunci când am avut necazuri sau bucurii. De aceea, am venit la Petru Vodă ca să-l vedem pentru ultima dată pe părintele Justin. L-am văzut în viaţă ultima dată pe părintele anul trecut. Mereu a avut un sfat bun pentru toată lumea. Părintele ştia mereu de ce veneam la Cuvioşia Sa şi de ce aveam nevoie", a declarat Elena Bolocan din Iaşi.

"Părintele mi-a dat un sfat pe care îl voi urma toată viaţa: "Fii demn!". O să-mi fie dor de părintele şi voi veni ori de câte ori voi avea ocazia la Petru Vodă pentru a mă ruga. Nădăjduiesc că părintele Justin Pârvu va fi alături de noi şi de acum înainte", a mărturisit cu lacrimi în ochi Ionel Rusu din Turda.

Amintim că slujba înmormântării părintelui Justin Pârvu va fi oficiată joi, 20 iunie 2013, de la ora 12:00, şi va fi precedată de Sfânta Liturghie. Cele două slujbe vor fi săvârşite de Înalt Preasfinţitul Teofan, Mitropolitul Moldovei şi Bucovinei, înconjurat de un sobor de preoţi şi diaconi.

Text preluat doxologia.ro













VIDEO:
Parastas pentru Părintele Justin - 18 iunie 2013 



Pr. prof. Mihai Valică - Cuvânt la privegherea Părintelui Justin 


Părintele Justin Pârvu va fi înmormântat joi (Jurnal TRINITAS TV)


Rugăciuni și flori pentru părintele Justin Pârvu (Jurnal TRINITAS TV)


Părintele Justin a trecut la Domnul (Observator Antena1)


0 Responses to Rugăciuni și flori pentru părintele Justin Pârvu (foto + video)

Trimiteți un comentariu

Vizitați și „Atelier de familie”

ICOANA ZILEI:

Calendar Creștin Ortodox (Doxologia)

Postări populare