Content feed Comments Feed

Privește cerul... din tine

Publicat de Mihai (admin) vineri, 5 iulie 2013


Am observat că noi oamenii am devenit atât de trecători prin viață, încât alergăm între neajuns și oboseală, între indiferență și nemulțumire și ne rezumăm doar la a avea și a fi. Din toată această fugă singurii care pierdem suntem noi.

Mă întreb adesea de câte ori eu însumi privesc spre cer, cât de des se întâmplă ca norii, stelele și soarele să-și facă simțită prezența fară ca eu să mă umplu de încântare?

Zilele trecute, într-o clipă de pauză, am ridicat ochii către cer. Parcă se dădea o luptă între o mulțime de nuanțe, lumini și forțe. Mai întâi cerul albastru, apoi norii albi și pufoși invadați de o „armată” de nori gri și mai apoi negri. Datorită acelui contrast am privit în adâncul meu și am găsit răspuns multor întrebări.

Citiți articolul integral pe doxologia.ro

 

0 Responses to Privește cerul... din tine

Trimiteți un comentariu

Vizitați și „Atelier de familie”

ICOANA ZILEI:

Calendar Creștin Ortodox (Doxologia)

Postări populare