Content feed Comments Feed

Povestioare cu tâlc: Despre ce inseamna sa fii convingator

Publicat de Mihai (admin) joi, 10 septembrie 2009


O femeie veni cu baietelul ei la un intelept si spuse:
- "Fiul meu sufera de o problema serioasa. Mananca ciocolata de dimineata pana seara. Daca nu ii dau ciocolata, tipa pana cand nu mai poate respira. Ce ma fac? Te rog, ajuta-ma!"

Inteleptul se uita binevoitor la copil si spuse:
- "Buna mea femeie, du-te acasa si intoarce-te maine la aceeasi ora."

A doua zi, femeia si copilul erau din nou in fata inteleptului. Marele intelept se uita binevoitor la copil, ii vorbi prietenos si, in cele din urma, ii lua ciocolata din mana si zise:
- "Fiule, gandeste-te totdeauna la cumpatare. Sunt si alte lucruri care au gust bun."

Cu aceste cuvinte, ii lasa pe mama si copil sa plece. Femeia, care era de-a dreptul nedumerita, intreba:
- "Mare invatator, cum de nu ai spus asta ieri? Cum de a fost nevoie sa facem a doua oara calea asta lunga catre tine?"
- "Buna mea femeie," raspunse invatatorul, "ieri nu i-as fi putut zice convingator fiului tau ceea ce i-am spus azi pentru ca ieri eu insumi am savurat un baton de ciocolata."

0 Responses to Povestioare cu tâlc: Despre ce inseamna sa fii convingator

Trimiteți un comentariu

Vizitați și „Atelier de familie”

ICOANA ZILEI:

Calendar Creștin Ortodox (Doxologia)

Postări populare